لک یا خون چجوری ببینیم باید بریم زایشگاه؟

۴ پاسخ

مامان دوقلوها ،منکه راحت شدم انشالله نصیب توعم بشه🥰❤️

اگه ترشحات با رگهای خون دیدی و احساس دفع مدغوع داشته باشی و تکرر ادرار این یعنی دهانه رحمت بازه و زایمانت نزدیکه ساکتو بردار و برو زایشگاه

سری پیش که لک داشتی رفتی ان اس تی؟؟

عزیزم شما همونی ک لک داشتی؟؟؟
هفتت بالاس پاشو برو بزا بیا خونه 😄😁😁

سوال های مرتبط

مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی