۲ پاسخ

اسکیت بالای ۷ سال مناسبه زودتر به پا اسیب میزنه

ما نخریدیم ب نظرم زوده هنوز حتی دوچرخه هم براش نخریدیم جون اصلا بلد نیست رکاب بزنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی کوچولو مامان فسقلی کوچولو ۳ سالگی