۴ پاسخ

والا من گرفتم عالی
انقدددد ب دردم خورد ک نگو مارک دی روحه خوبه فقط

زیاد کاربرد برای ما نداشت خودمون درست کردیم بهتر بود

خیلی خیلی خوبه
من واقعا راضیم

کمک به درمان رفلاکس نمیکنه
تاثیرش همون لحظه اس
تا وقتی بچه روی تشک هست کمتر استفراغ میکنه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان ،،،مهدیار،،، مامان ،،،مهدیار،،، ۶ ماهگی