۵ پاسخ

تو این سن همه همینطورین
باید مدارا کنی و هی حواسشو پرت کنی که

عزیزم روانشناس میگه اجازه بدین بچه هر غلطی که میخواد بکنه 🤷‍♀️

فعلا سنش کمه صبوری و سازش
حواصشو پرت کنید

همه بچه ها همینطورین باید مدار کنی و دوره اش بگذره

هیچی فقط صبوری و مدارا

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی