چرب کن عزیزم زیاد روزی چندبار
منم اینجوریم وازلین میزنم خوب میشه
حتما به پزشکت،اطلاع بده منم همین طور بودم دکتر گفت ممکنه،انزیمای جفتت در حال نغییر باشن و اصلا خوب نیست،
روغن بدن فیروز رنگ سبز بزن الوورا
دقیقا منم اینجوری بودم فقط وازلین خوب بود چربش کن نزار خشک بمونه
الان اگر میتونی دوش بگیر یا یکم آب بریز روش بعد بیا بیرون قشنگ کامل چربش کن ببین بهتر میشی یا نه
چربش کن تندتند
کرم ضد خارش از داروخونه بگیر تنها راه درمونشه
وازلین یا روغن زیتون برای من تا حدودی جوابه
اصلا نحارون زخم و ترک میشه. دستتو خنک کن یکم آب بزن میفته خارشششبا هم چرب کن
روغن زیتون بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.