۵ پاسخ

داروی خاصی فکر نکنم داشته باشه باید صبر کنی تا ۶ ماه اینا بشه معده قوی تر بشه ، فقط میتونی شیر خشک ar بدی

بچه های همسن شمارو نمیدونم ولی نکسیوم خارجی اگه بتونی گیر بیاری اب رو اتیشه

هیچی والله اصلا تاثیر ندارن فقط باید بعد شیردهی ۱۰/۲۰ دقیقه بالا بگیریش
یکمم اگه تونستی تو‌ شیب بخوابونیش

برا رفلاکس شربت فاموتیدین با دمپریدون این ‌دوتارو باهم هر ۱۲ساعت یکبار ی سی سی بده عالیه

نکسیم

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی