مامانا میخام برای زایمانم مژه بزارم
اشکال نداره

۸ پاسخ

نه بابا این همه بلاگرا گذاشتن مابزاریم ضررداره بزن راحت باش

بزار عزیزم هیچ اشکالی نداره🤓

من گذاشتم چسبش انقد قوی بود کل مژه های خودم ریخت
نزار ارزششو نداره

من از اول بارداری دارم تا الان

ن عزیزم چه اشکالی بزار خوشگل‌تر شی برای زایمانت

ن بزن چ اشکالی داره من زدم موهامو هم رنگ کردم

نه چه اشکالی منم میزارم 😁

میگن چسبش بو داره خطرناکه برا بچه

سوال های مرتبط