برای نی نیم دعا کنید خوب بشه زود ببرمش خونه

تصویر
۲۴ پاسخ

الهی عزیزم❤ ان شاالله زودتر خوب بشه

ایشلا 🥺

ایشالا هرچه زودتر خوب شه ببریش خونه عزیزم❤️🥹

چرا پلاستیک کشیدن روش

نگران نباش میدونم سخته خیلی هم سخته ولی منم همین روزا رو‌ کشیدم
به شیرینی بغل کردن و چار دست و پا رفتن و راه رفتن و حرف زدنش فکر کن یکم صبور میشی
انشالله خدا بچه هامونو حفظ کنه😍😍

من ۳۳هفته زایمان کردم ده روز بچه دستگاه رفت مرخص شد نگران نباش نهایتش ده روز یا ۱۴روز هست

ایشالا خیلی زود باهم میرین خونه
چن کیلو بود دنیا اومد؟ب من گفتن10روز دیگ باید زایمان کنی😓

الهی عزیزم فکرتو درگیر نکن نگران نباش گریه هم نکن با نینیت صحبت کن دستشو بگیر لمس کن به خودت برس شیرتو بدوش اگه میخای شیر خودتو بدی ...مطمئن باش این روزا زود میگذره و ازش خاطره میمونه پس سعی کن خاطرات خوب بسازی نه اینکه مثل من روزگارتو تلخ کنی 🤦🏻‍♀️🥲الان خیلی پشیمونم که چرا اونجوری بیقرای میکردم

عزیزممممم🥲مهم اینه اونقدرا علم پیشرفت کرده ک بتونی بچتو تو بغل بگیری..غصه نخور خداروشکر کن

انشالله به زودی با سلامت کامل میرین‌خونه😍😘

ایشالا زود خوب میشه مرخص میشه سالم سلامت باهم برید خونه نگران نباش خوب میشه خیلی سخته واقعا منم بچم ۱۰ روز آن آی سیو بود

نگران نباش مرخص میشه بچه های ۳۴هفته خیلی بچه های قوی هستن من دوتا از دوستام ۳۴هفته بچه هاشون دنیا اومده بود دکتر گفته بود موردی نداره

من ۳۰ هفته زاییدم الان بچم دوماهه بغلم خوابیده خیالت راحت

نگفتن چقدر باید بمونه ؟؟؟

ای خدا بچه..ایشاالله خیلییی زودمرخص شه وسلامت بریدخونه😘

انشاالله 💚گلم میگذره همه چی درست میشه سخت هست اما قوی باش گلم 😊پسرمنم ۳۳هفته اومد الا ماشالله ۲سال نیمشه ☺️

ایشالا ک زودتر خوب خوب میشه

انشالله به خیر و‌خوشی بگذره و ببریش خونه عزیزم ❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻

الهی امین
عزیزم درکت میکنم تحمل کن روزای بهتر تو راهن 🥹 برات دعا میکنم❤️

عزیزممم
الهی امین 🥲🙏🏻

الهی امییین

الهی عزیزم♥️
مشکلش چیه؟

ایشالا زودتر خوب بشه عزیزم ❤️

چی شده

سوال های مرتبط