۱۰ پاسخ

واسه من دیگه نمیخوره سینمو رو اورد به شیر خشک
البته سینمم خیلی نداشت اشکالی نداره

من تا یک ماهگی تو خواب بهش شیشه دادم بعد دیگه گاهی توی خواب دادم یک ماه و نیم داشت سینمو ول می‌کرد شیشه رو به کل قطع کردم با قطره چکان دادم بعدم شیرم عالی شد سیرش کرد

من بهش شیر خشک میدم اینجوری بهش میدم

خب اون هنوز خیلی کوچیکه نمیفهمه مثلا امرو ظهر و شب دادی روز بعد تایم شو عوض کن سر تایم بهش نده که ندونه و روز دوبار

با قطره چکون بده

من شب موقع خواب میدم که هم سنگین باشه خواب عمیق تری داشته باشه هم به رفلاکسش کمک میکنه چون غلیظ تر از شیر مادره
میتوتی با قطره چکان دارویی که سایزش بزرگه بدی

من فقط شب شیرخشک میدم
میگیرم بغلم شیشه شیر میزارم جایی که سینمه اینجوری نمی‌فهمه هردو رو میگیره

روزی دو بار

عزیزم باسرنگ بده

منم دقیق نگران همین موضوعم...ولی خوب خودمم فعلاشیرندارم مجبورم...توروزدوتا۳۰تاشبم ددتا۳۰تا

سوال های مرتبط