تبش نمیاد پایین چیکارررر کنمممم

۱۳ پاسخ

اول استامينوفن بده نيومد پايين بروفن بده يه قاشق
نيومد پايين سريع ببر بيمارستان اطفال

شیاف استفاده کن اگر دیدی تبش پایین نمیاد ببر بیمارستان

کمی ویکس بمال به چسب زخم بزن به پیشانیش وپشت گردنش

سرخودشیاف نذاری من دخترم۷سالشه ۱سال پیش تب شدیدکردبابروفن وایناتبش پایین نیومدمنم شیاف داشتم براش گذاشتم بچه کبودشدتپش قلب گرفت طوری ک قلبش داشت ازجادرمیومدبردمش دکترگف ب شیاف حساسیت دارخ دیگه نذاربراش

باگلاب پاشویش کن گلاب ومثل آب بزن رودستمال وبذارروپیشونیش ریزبقلش روشکمش

تو تشت اب ولرم و نمک بریز پاشو بذار توش

با دستمال خیس هم بادش بزن

گلاب بریز تو آب پاشویع

شیاف بزار براش

شیاف...

بروفن دادی؟
شیاف زدی؟
تن شویه کرد
دما خونه کم کن
دیدی ج نداد ببر بیمارستان

خونه رو خنک خنک کن دستمال خیس با اب ملایم زیربغل شکم ران پا بذار هم زمان
تا میتونی اب بده بخوره

ببر اورژانس شماره ۱۱۵ هم تناس بگیری پزشک جواب میده میتونی مشورت بگیری ازش

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی