۹ پاسخ

من بچم رو از یکسالگی نشوندم توش و اولش یکم ترسید اما نشست و الان دیگه همیشه تو همینه

من ۵۰۰ فروختم

من حامله بودم طوسی اینو برا پسرم گرفتم پسر من ریزس تازه الانا بهتره هنوز کامل نمیتونه بیرونو ببینه ولی توی توضیحات فک کنم نوشته تا چند سالگیه
ولی در کل شاید تا هشت نه سالگی بزارمش اگه تو این جا نشه عوض میکنم

من یکی داشتم تا ۱۲ سال بود ک دزدیدنش

بستگی به صندلی داره عزیزم
برای پسر من تا ۳۶ کیلو و ۱۲ سالگی هست
مارک جیکل المان
بعد یه ترفندی که من زدم جواب دادو بهت بگم شاید به کارت اومد
پسرم اولا توش نمینشست بعد من اوردمش تو خونه تو هال کنار مبلا
کم کم میرفت توش و دیگه انگار بهش عادت کرد به عنوان مبل
حالا الان چندوقتیه بردیم تو ماشین و وقتی میریم جایی سریع میگه برم بشینم توش😂 فک میکنه مبله
خیلی خوبه والا
دستام داشت فلج میشد دیگه

۴ سال فک کنم بعد دیگه واقعا بزرگن برای این صندلی اصن نیازیم نیست

بعضیاشون تا ده سال اینا جوابه

اون لایه داخلش جدا میشه بستگی به جثه بچه داره برای دختر من که فکر کنم تا پنج شش سال اندازه باشه

من پسرم‌ننشست رد کردم رفت اما تا ۴ ۵ سال جا میشن

سوال های مرتبط