وای نگووو
همهی بچهها قشنگن
چهرههای پاک و معصوم
ایشالا خدا همشونو حفظ کنه و صحیح و سالم مرخص شن همشون🥲🤍
زشت که نمیشه گفت ولی پف دارن تا یک ماه اینا دوماهگی میشن عین ماه😍
دیگه بچه به پدر مادرش میره زشتی خوشکلیش😂
تو هم نه ماه برو توکیسه آب بعد ببین چجوری میشی 😊🤭
دختر من ماشاالله اینقدر قشنگ بود شب زایمان
سفید و تپل
اصلا ماه بود ماه ماشاالله
ولی آوردیم خونه بادش خوابید لاغر شد و قرمز و سیاه
تو بیمارستان وقتی تازه از شکمم اومده بود بیرون خیلی خوشگل بود
قشنگه کهههه
زشت نیستن 😐☹️
کلا بچه ک بدنیا میاد اغلب پر پف و ورمه هیچیش معلوم نیست تااااا ۶ ماه که قیافش در بیاد من خودم و اماده کردم ک اگ اولش یجوری بود نگرخم😂😂✌️
مهم اینه سالم باشن😍
وای پشمام از کامنت ها ریخت
واقعا نوزاد ها خیلی گوگولی و خوشگل هستن
چقدم نازه
وای منم اینجوری فک میکنم با اینکه بچه های دورم نسبت ب قیه بچه های کک دیدم خیلی تر تمیز و سفید بودن ولی بازم من از پوسته هاشون یا پر موان استرس دارم بچه من اون شکلی شه من کلا از بچه نوازد بدم میاد مگر اینکه خیلی خوشگل باشه خداکنه پسر منم قشنگ باشه با لاقل چشم رنگی باشه زشتیش ب چشمم نیاد😂🫢
خیلیا خوشگلن ایقد دیدمممم
سیاه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.