۶ پاسخ

یدونه
خیلی سخته بچه داری
چجوری سه تا اوردی🥺🥺

خدابرات نگه داره من که تو این یه دونه موندم همه چی براش خریدم گهواره. ننو لالای ولی رو پا عادت داره باسنم دیگه داره پاره میشه پاهام سابیده شده

من یک دختره ۷ساله دارم یکی ۲ماهه💓😍 دوست دارم یدونه پسرم داشته باشم اگه خدا بخواد

منم سه تا دارم.مامان پناه جنسیت بچه هات چی ان؟

یک ۶ ماهه یک ۶ هفته تو شکم😭😅بازم شکر

چه مامان خوشگلیییی 🥹♥️خدا دسته گلاتو برات حفظ کنه ان شاءالله خیرشونو ببینی

سوال های مرتبط