۶ پاسخ

ان شاالله برا منم خوب باشههه🥺🥺🥺

منم واکسن ۴ ماهگیشو امروز زدیم ولی بچه‌ام طفلی انقدر گریه کرده ب زور خوابید

عزیزززم ماشاء الله. برا پسر منم راحت بود نسبت به دو ماهگی. هر بچه ای یه جوره دیگه

انقدر ۶ماهگی راحتهههه که نگو

وای من خیلی استرسشو دارم

عزیزم شما پسرتو ختنه کردی

سوال های مرتبط