۹ پاسخ

دخترمن جفتش اذیت نشد

۴ماهگی سخت تره

واسه پسر من هردوش مثل هم بود خداروشکر زیاد اذیت نشد

استرس نداشته باش عزیزم خدا بزرگه

واسه ما چهار ماهگی یکم بیشتر تب داشت

برامن که ۴ ماهگی خیلی راحت تر بود تا ۲ ماهگی

از شما که خیلی زیاد مونده تازه اولی سه ماهی

۴ ماهگی سختتره

سلام من دخترم دیروز زد. قطره استامینوفن دادم اوکی شد دیگه زیاد اذیت نکرد

سوال های مرتبط