جواب بدید 😭😭😭😭
کولیک تب انومالی پوشک

تصویر
۱۸ پاسخ

میتونی مرجعی بزنی

بنظرم مقصر غرفه داره که ظروف شکستنی رو خوب بسته بندی نکرده و روی جعبه شکستنی ننوشته الآنم نمیخواد گردن بگیره پشتیبانی باسلام ضعیفه ولی حتما پیگیری کن

خواهرناراحت نشی اصلاطرحشم قشنگ نیست که جنسشم آشغال بودکه انقدرراحت شکسته

من فک کردم گلش مدل خاصیه .این ک معمولیه خب حضوری تو شهر خودتون میخریدی اینا همه جا چند ساله پره

خوبه ملامین بوده اینجوری شکسته ...چون به این راحتیا نمیشکنه صد در صد ضربه محکم خورده بهش ...مرجوع کن حقتو بگیر

عزیزم مرجعی کن کاری نداره . من لباسم خریدم پوشیدم بهم نیومده مرجوع کردم یکی دیگه واسم فرستادن

منم برام پیش اومد دسر خوری سفارش دادم از باسلام یکیش شکسته بود زنگ زدم به فروشنده خسارتش داد دیگه به باسلام گزارش ندارم ولی شکستنی دیگه تصمیم گرفتم ابنترنتی سفارش ندم.

عزیزم بسته بندی کردن خیلی مهمه بنظرم اول اشتباه از فروشنده بود
من خودم از دیجی کالا و چندتا پیج دیگه خیلی آنلاین سفارش دادم اصلا تا حالا یبار برام اتفاق نیفتاده که شکستگی باشه
حتی بهمن ماه سری چینی ۴۲ پارچ سفارش دادم از تهران برام اومد خداییش اینقدر فیکس ومحکم بسته بندی کرده بودن که کیف کردم .
شمام حتما پیگیری کنید.

برو تو باسلام مرجوعش کن

زنگ بزن به پشتیبانی. منم این مشکل برام پیش اومد ولی برا من عروسک شکسته بود پشتیبانی بهم خسارت داد

گزینه سفارش تحویل گرفتم و ناراضی ام بزن
البته اگ ی هفته گذشته کاری نمیتونی کنی

من آنلاین شاپ لوازم آشپزخانه داشتم همیشه به مشتری میگفتم ضمانت سالم رسیدن داریم فقط موقعی که بسته رو باز میکنی فیلم بگیر .
یکبار پاسماوری فرستاده بودم یکی دوتاش شکسته بود گفتم اون سالم ها رو باهزینه خودم پست کرد برام منم پولش رو پس دادم

من از دیجی کالا خرید کردم وقت اومد شکسته بودن من هم برگردوندم و مبلغش هم واسم زدن
مشکل از فرستنده بوده که خوب بسته بندی نکردن
و باید متقبل بشه خودش

والا من نمیدونم چجوری به عکس و تصویری که تو گوشی میبینید اعتماد میکنید حالا جدای شکستن اصلا جنسشون معلومه از اون بدرد نخوراس که یهو انقدرم شکسته من واقعا چیزی که خودم دست نزنم و از نزدیک نبینم نمیتونم بخرم هیچ وقت حالا دیگه کاریه که شده انشاالله که بتونی خسارتی چیزی بگیری حالا همه پولت هیچی ولی یه کمیشو پس بگیری

وای چ حس بدیه

چند شد اینا قیمتش؟

واقعا این ظرف ظروف شکستنی رو بهتره حضوری همیشه بخری.
من دیدم اکثرا که اینترنتی خرید میکنن زیاد میشکنه

این عکسشون خردن همشون😭😭😭

تصویر

سوال های مرتبط