۱۱ پاسخ

املت😋😋😋😋

جاتون خالی ما از سفر یک ساعت پیش برگشتیم و دمی گوجه زدیم😍😍

مکارونی

پسرم ی 4.5لقمه الویه
دخترم هنوز نخورده
خودمونم هیچی شام نمیخوریم

الویه دخترمم غذای ظهر

کوفته

لوبیا پلو که نهار فردامونم باشه چون از صبح کلی کار دارم🥲

تخم مرغ علیه سلام

سالاد ماکارانی از دیشب دارم
یه کم سوپ هم گذاشتم

کوکو سیب زمینی

نمی‌دونم والا خونه مادرشوهریم به پلو 🫤

سوال های مرتبط