۲ پاسخ

من شدید حالت‌تهوع و سردرد داشتم
اینم ی نوع ویروس جدیده

عزیزم این ایودی چطوریه؟؟
سخته؟
خوبه منم بعد از بچم بزارم؟؟؟

سوال های مرتبط