۴۰ هفته شدیم دریغ از یک درد

۴ پاسخ

گهواره زایید تو هنوز نزاییدی

منم درد ندارم،نامه دارم واسه دوشنبه😬خیلی استرس دارم،زایمان دوممه، از دیروزم یبوست شدید گرفتم،هموروییدم اندازه گردو زده بیرون،درد شدیییید دارم، حالا نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم واسه زایمان😭😭

وای دقیقا عزیزم🫠🫠

چی شد؟ نینی کوچولو دنیا اومد؟

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی