۳ پاسخ

اپیکاتور داره باید باهاش بکشی بریزی داخل واژنت

شبا موقعه خواب ی پمپ مخصوص داره اسمش یادم رفته چیه اونو پر میکنی وارد واژن میکنی خالی میکنی داخل

بله فقط شبا موقع خواب استفاده کم

سوال های مرتبط