۳ پاسخ

دختر منم همش تو بغل می‌خوابید عادت کرده بود حتی شبا هم حتما تا یه ساعت باید تو بغل من یا باباش می‌خوابید دیگه هوا گرم شده خیلی اذیته هم خودم هم خودش آلان دیگه هرجور شده میذارمش تو تختش که بخوابه ولی خودم بدون اون بدبختی‌ خوابم میبرم من بیشتر وابسته شده بودم تا اون

الان حس قشنگیه ولی بزرگ ک بشه این عادت باهاش میمونه دیگه ازتون جدا نمیشه اذیت میکنه🙃
پسر‌بزرگترم رو شوهرم همینجوری بد عادتش کرده حتمااا باید وسط ما بخوابه
تو خواب هم همش میچرخه خیلی اذیت میکنه نمیذاره یه دل سیر بخوابیم
دیگه جدیدا شوهرم مجبور شده بره پایین تخت رو زمین بخوابه

خیلی حس خوبی

سوال های مرتبط