۵ پاسخ

من ۳۰ سیسی آب رو با یه پیمانه قاطی میکنم شیر رقیق درست میکنم بعد به فرنی میزنم

بااب قاطی میکنیم

چجوری درس مکنی پوره هارو ؟عزیزم

بایید درست کنی برااینکه رقیق بشه بریزی توش یعنی ی پیمانه شیرخشک درست شده رو

فقط پودر

سوال های مرتبط