نهایتا یک شب نگه میدارند فکر کنم اگه نصف شب زایمان کنی ظهرش مرخص بشی
من سر زایمان اولم امروز ظهر زایمان کردم فردا ظهر مرخص شدم
زایمان اولم اذان صبح زایمان کردم ۲ ظهر مرخص شدم نهایتا یک شب نگه دارن البته اگه مشکلی نداشته باشی
بستگی داره عزیزم من سر زایمان قبلیم چون فشار خون داشتم سرم سولفات برات زدن سه روز نگهم داشتن سه روزم دخترم زردی گرفت شیش روز موندم
۲۴ ساعت مرخص میشی
ی شب نگه میدارن
دیگه اگه نینی زردیش خیلی بالا باشه بخاطر اون واییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.