۸ پاسخ

آره من 30 هفته 5 روز 1600 بود 33 هفته 3 روز 2300 ولی این وسطا لیدی هم میخورم مرتب نه ولی میخورم

من تا میخورم شکمم یا سفت میشه باد میکنه اذیت میشم یا روون میشم بازم اذیتی

وزنش ک خوب بودع عزیزم سرخود نخور

اره بخور

فست میل مدل های پروتئین بخور یا فست میل مدل استاندارد
چون پودر فست میل خودتو چاق نمیکنه ولی لیدی میل میترکونه آدمو
من دکترم بهم فست میل داده

وزنش خوبه عزیزم

برای من خیلی جواب داد

وزنش خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد