۸ پاسخ

اره من هرچند روزی یه بار میگیره یه 10دقیقه هست بعد ول میکنه

امروز منم این حالتم کمردرد و دلدرد پریودی گرفتم

منم اینجوری میشم عزیزم

نه عزیزم ۲۳ هفته درد پریودی خفیف داشتم دکترم برام آمپول فمولایف ۵۰۰ نوشت زدم خداروشکر از اون موقع دیگه درد پریودی ندارم

اره طبیعیه

اره منم دیروز همش درد پریودی داشتم ..گاهی وقتا اینجوری میشه ادم

استراحت کن تا خوب بشی

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط