۱۱ پاسخ

من فقط زرده میدم
اونم با هیچی قاطی نمیکنم خیلی بد میشه
تیک تیک خیلی کوچیک میکنم با انگشتم میدم میخوره

با سیب زمینی
موز
فرنی

من زرده رو همجوره امتحان کردم سرخ کردم، پختم ،با کره، سیب زمینی، روغن زیتون دیگه هرچی به ذهنم رسید قاطی کردم نخورد ولی فعلا تو اوتمیلش رنده میکنم میخوره انشالله این پس نزنه

من با شیر خشکش رقیق میکنم خوب میشه میدم بهش

من خوب له میکنم یکم ابجوش اضافه میکنم نرم تر بشه سفیده بعد روغن زیتون میزنم میدم بهش

باقاشق

با ماست
با سرلاک
یه بار فقط زرده خالی بدون هیچی خورد
سورپرایز شدم

تاپیکام رو ببین عزیزم گذاشتم

تیکه های کوچیک میکنم زرده رو با سفیده میدم میخوره

لب نمیرنن اصن

سلام زرده با فرنی

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی