خانومای عزیز نظراتونو درمورد زایمان طبیعی بگید 🥹
بارداری

۳ پاسخ

من سه تا زایمان طبیعی داشتم بچهام زیر ۳کیلو بودن بدون بخیه کار جمع شد😁

سلام من دو تا زایمان طبیعی داشتم زایمان اولم پسرم ۲۹۰۰ بودخیلی اذیت نشدم ‌ولی پسر دومم۳۷۰۰ بود خیلی اذیت شدم زایمانم خیلی سخت وبخیه هم زیاد خوردم الان برا سومی میخوام سزارین کنم به نظر من اگه وزن بچه زیاده طبیعی سخته بدن داغون میشه

ب نام خدا هرکاری می‌کنم بیرون نمیاد 😭😭😭

سوال های مرتبط