قطره پلارژین براه سرماخوردگی خوبه

۴ پاسخ

اره ولی برای نوزاد نه

اره خیلی خوبه ولی دکتر برا دخترم از آخر سه ماهگی نوشت همسن دختر شما بودنی مریض شده بود نداد بهش

آره برای سرما خوردگی هست
اما برای نوزاد شما حتما با پزشک مشورت کنید

دکتر به من گفت پلارژین برای بالای ۶ ماه تجویز میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرازو آیان مامان مامان آرازو آیان ۱۷ ماهگی