خاحوما بچه های شما هم بالا میارن ؟

۲ پاسخ

وقتی شیر شو میخوره همون لحظه آروغ شو نگیر یکم کج بگیر تا شیر از گلوش بره پایین بعد

مثل این میمونه ما غذا بخوریم یکی هی تکونمون بده بزنه پشتمون بالا میاریم

یکم کج بگیرش تا قشنگ بره تو معدش بعد اروغش و بگیر کم تر اتفاق میوفته که بالا بیاره

آروغش بگی وقتی شیر میدی

سوال های مرتبط

مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی