۷ پاسخ

آروغشو قشنگ بگیر قشنک رو شونت نگهش دار تا دوسه تا اروغ بزنه و قشنگ بره پایین شیرایی خورده .بعدش دگه تکرار نمیشه اگر تکرار بشه که باید ببریش دکتر مشکل معده داره

اگه همیشه اینجوری میشه رفلاکس داره

برا من دو بار بالا آورد ولی دیگه خوب شد نیاورد به نظرم زیاد شیر دادم نمیدونم

رفلاکس هست باید ببریش دارو بده بهش کنترل بشه

رفلاکس شدیده

هم از بینی هم از دهان

آره واسه منم همینجوری هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی