آروغشو قشنگ بگیر قشنک رو شونت نگهش دار تا دوسه تا اروغ بزنه و قشنگ بره پایین شیرایی خورده .بعدش دگه تکرار نمیشه اگر تکرار بشه که باید ببریش دکتر مشکل معده داره
اگه همیشه اینجوری میشه رفلاکس داره
برا من دو بار بالا آورد ولی دیگه خوب شد نیاورد به نظرم زیاد شیر دادم نمیدونم
رفلاکس هست باید ببریش دارو بده بهش کنترل بشه
رفلاکس شدیده
هم از بینی هم از دهان
آره واسه منم همینجوری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.