۸ پاسخ

چرا کمپوت گلابی نخریدی نخوردی

پماد آنتی فیشر‌ رکتول بگیر طبق دستور روش استفاده کن عالیه دو روزه حوب میشی

تو لگن اب نسبتا داغ بشین دردشو ساکت میکنه فوری یبوستم نشو ملین بخور

پماد از داروخانه بگیر پماد واسه بواسیر بزنی آروم میشه

شربت لوکسی ژل بخور

۲ قاشق روغن زیتون بخور شکمت کار کنه

منم این طور بودم الان هم هست درد دارم ولی زیاد نیست قرص میخورم می‌خوابم بیدار میشم خوبه ولی اگه زیاد خونریزی داری برو دکتر

شربت سایمتیکون منیزیم بگیر بخور روانت میکنه

سوال های مرتبط