من ۳ روز تاخیر بودم زدم منفی بود
الانم پریود نشدم زیر دلمم سمت چپ نبض میزنه همم جوش زده رو شونه هام
بدنمم کسله ممکنه باردار باشم بیبی چک اشتباه باشه
الانم ۵ روزه تاخیر دارم کمکم کنین
هوفف منم منفی منک قبل موعد هروقت منفی بوده واسم پری شدم سروقت شانسیه دیگ
خیلی زود زدی
زودزدی عزیزم
عزیزم باردارم باشی بعیده چهار روز قبل نشون بده🫠❤️
من احساس میکنم روژان خوب نیست😂 فقط بخاطر اینکه برا منو منفی نشون داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.