اصلا از الان نگران ختنش نباش چون واقعا از واکسن براش راحت تره
من آروین50 روزش بود ختنش کردیم به صورت بخیه یا همون سنتی
خیلی خوب بود فقط چن ساعت اول گریه کرد و بعد بهش ساعتی پاراکید میدادم همش خواب بود چون کلا نوزاد هم اکثرا خوابه ولی با جیش اول گریه کرد
من اشتباهی که کردم باید از روز سوم ختنه آروینو میبردمش حموم تند تند تا زودتر بخیش بیوفته ولی میترسیدم بخیش دیر افتاد
همه جا ختنه لیزری دارن ؟
حلقه خیلی خوب بود من پسرمو ۴۰ روزش بود انجام دادم اما این دفعه اگه پسر باشه بچم ده روزگی اینا میبرمش هر چقدر کوچیکتر باشه بهتره.
ولی از الان فکرشو نکن.
من 9روزش بود ختنه کردم دکتر گفت بهترین موقعیته اوردیش من روش حلقه ختنه کردم راحت بود بچه اذیت هم نشد هرچی کوچیک تر باشن کمتر اذیت میکنن
من سه ماهگی کردم..دوره نقاحت نداشت فقط چربش میکردم..شب اول هم دوبار پاراکید دادم..خیلی راحت و تمیز بود
یه اسپری هم داد بهش اسپری نقره بود اسمش فک کنم خیلی تاثیر داشت
من پسرمو ۴۰ روزگی ختنه ی لیزری کردم تا سه روز خوب خوب شد
من ک تو بیمارستان ختنه اش میکنم هم سر یه هفته خوب میشه هم تا کوچیک خوبه
چرا انقد فکر ختنه نینی هستی😁همش ب موقش بابا ازالان فکرش نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.