منم اینطوری بودم که دیگ۳۷عفته زایمان زود راس نیست که،وقت زایمانش اگر مشکل نداری من خونه موندم به کارام رسیدم حموم کردم دردام زیاد شد رفتم دکتر
آره عزیزم علائم زایمانه
قدیمیا میگن ماه درد حالا شما برو بیمارستان یا با دکترت هماهنگ کن خیالت راحت بشه
هر دوساعت بگیره ول کنه دکترم گفت یا انقباظه با درد زایمان
این درد زایمان زود راس باید بری دکتر با برو زایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.