من موقع سزارین قبلیم...پرستار که اومد برام بزاره گفتم نزار میرم اتاق عمل برام بزارن گف نه باید بزاری اگه الان نزاری بری اونجا مردا برات میزارنااا گفتم اصلا مهم نیس...مهم برام اینه که بیهوش بشم بعدش برام بزارن زنو مردشم فرقی نداره...دیگه همونجا اجازه ندادم رفتم اتاق عمل به دکترم گفتم گفت باشه بعد از بیهوشی برات میزاریم. برا این یکی عملم هم میخوام همینکارو بکنم
برای من قبلش گذاشت
اگه دکترت قبول کنه بعد بی حسی بهتره
حالا خیلی هم با نظر ما پیش نمیرن
منم فوبیا داشتم ولی وقتی برا فشارم بستری شدم دیدم ترسم الکی بود هیچ دردی نداره سوند
اصلا درد نداره به خدا یه کوچولو سوزش خیلی کم
من میخام بگم بعد بزارن اگه گوش کنند
خودشون قبلش میذارن دیگه، بعد عمل که اون همه خون و خونریزی فک نکنم بشه گذاشت
اصلا هيچي حس نميكني
هيچ دردي نداره
اکثرن قبلش میزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.