۲ پاسخ

یه قاشق مرباخوری آرد برنج نصف لیوان آب یه کوچولو درحد نخود نبات سفید یه کوچولو کره بذار رو گاز هی هم بزن تا قوام بیاد بعد با شیر یا آب جوشیده سرد شده رقیق کن تا کمی از شیر غلیظ تر باشه
اولین بار خیلی غلیظش نکن
ده دقیقه بعدش حتما بهش آب جوشیده سرد شده بده

یک قاشق چای خوری اردبرنج بانصف لیوان اب بهم بزن اردک حل شدروشعله کم بزارتابه غلظت برسه بعدازروشعله بردارازحرارت که افتادبا۳۰تاشیرخشک یاشیرخودت رقیق. کن

سوال های مرتبط