من قبل حاملگیم انقد هوسی بودم میگفتم حامله شم بیچاره ام حالا هیچی دلم نمیخواد
من سر پسر اولم هیچییی ن خوشم میومد ن برام فرقی داشت بعضی وقتا گوجه نمک میزدم میخورم ولی سر دومی وحشتناک قنادی و خامه و شیرینی و یخدربهشت و باقلوا و اینا
منم اصلا هیچی تا آلان هوس نکردم 😐😐
منم هیچی هوس نمیکنم برعکس از همه غذاها بدم اومده
اوایل همینطوریه
منم اینطوری بودم
هنوزم همینم البته ، یکممممممم بهتر شدم ، یکم☹️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.