۹ پاسخ

والا ماهم دهک هفت هستیم هیجی بهمون نمیدن.....

نه گلم تا دهک ۵ میدن

این‌جدیده که دوتومنع اگر میگیی
نوشته بود کودکان متولد ۴۰۵به بعد

منم نمیدونم تاحالا نکرفتم

اخی بلده با نی بخوره؟ 🥹

ولا من دهک ۶ نه یسنا بهم دادن ن کمکی

عزیزم ما دهک 3 هستیم این ماه یسنا هم بهمون ندادن

ربطی ندارد من دهک ۹ هستم به ما دادن همیشه

این جدیده واسه بچه های ۴۰۵ به بعد هست

سوال های مرتبط