والا ماهم دهک هفت هستیم هیجی بهمون نمیدن.....
نه گلم تا دهک ۵ میدن
اینجدیده که دوتومنع اگر میگیی
نوشته بود کودکان متولد ۴۰۵به بعد
منم نمیدونم تاحالا نکرفتم
اخی بلده با نی بخوره؟ 🥹
ولا من دهک ۶ نه یسنا بهم دادن ن کمکی
عزیزم ما دهک 3 هستیم این ماه یسنا هم بهمون ندادن
ربطی ندارد من دهک ۹ هستم به ما دادن همیشه
این جدیده واسه بچه های ۴۰۵ به بعد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.