۳ پاسخ

رفلاکس. شیر میاد بالا یا خلط معدشون. چوم فقط تا گلو میاد احساس خفگی میکنن عوق میزنن. پسر من هنوزم این حال رو داره

رفلاکس داره

ریفلاکس لعنتی

سوال های مرتبط