۹ پاسخ

کی میگه اینه! پسر یا دختر بودن به کروموزومها بستگی داره! نکنی این کارا رو
میزنه مشکل دیگه واست پیش میاره

لطفاً هر حرفی رو گوش نکنید جوش شیرین بتادین نمک سرکه داخل آب همه باعث خشکی واژن میشه باعث میشه موقع رابطه زخمی بشید این زخم هزار تا داستان به وجود میاره لطفاً خواهشاً با طب پزشکی جلو برید وقتی از چیزی مطمعن نیستید خدایی نکرده آسیب می‌بیند

نه بابا یکی یدفعه انجام داده بود بیچاره آتیش گرفت از سوزش واژن😐

یا ابلفضللللللللللل چه کارای خطرناکی 🤦🏻‍♀️ توروخدا نکنید

دکتر به منم گفت انجام بده

نه اسپرم خراب میکنه

شیاف واژینکس روز ۱۰ .۱۱و۱۲پریودی
قرص فلومونازوب روز ۱۱.۱۲و۱۳پریودی شبی یک عدد .باید کیت تخمک گذاری بزاری بعدش هروقت مثبت شد اقدام کنی .اینا بهتر از جوش شیرینه .رحم رو قلیایی وگرم میکنن

به اینا نیس،موقع رابطه ارضا شو احتمالش هس پسر بشه

ب تنهایی جواب نیس درکنار رژیم های پسر زایی جوابه

سوال های مرتبط

مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری