۴ پاسخ

یکی از آشناهامون رفته آزمایش داده دو تا پسر داره و دختر میخا دکتر گفته اگه بازم بچه بیاری پسر میشه دگ نمی‌دونم چکار باید بکنن و چجوریه

بطور کلی رژیمی هم ک میدن واسه اینه بدن زن و مرد گرم بمونه گرمی جات بخورن ک اسپرم توی فضای گرم بیشتر زنده میمونهو اگه آقا رژیم رو رعایت کنه و اسپرم سلامت کامل داشته باشه (آقا ورزش کنه،سیگار و مشروبات مصرف نکنه،سالم خوری داشته باشه فسفود نخوره،سبزیجات و اورگانیک خوری)اسپرم سالم با حرکت خوب میتونه داشته باشه

این آزمایش رو باید توی مرکز ناباروری بدی و اعلام کنی میخوای مقدار x و y رو بفهمی

روچه حساب!! تاحالا نشنیدم اینو

سوال های مرتبط

فاطمه‌ فاطمه‌ قصد بارداری
مامان آرشام مامان آرشام هفته سی‌وچهارم بارداری