یکی از آشناهامون رفته آزمایش داده دو تا پسر داره و دختر میخا دکتر گفته اگه بازم بچه بیاری پسر میشه دگ نمیدونم چکار باید بکنن و چجوریه
بطور کلی رژیمی هم ک میدن واسه اینه بدن زن و مرد گرم بمونه گرمی جات بخورن ک اسپرم توی فضای گرم بیشتر زنده میمونهو اگه آقا رژیم رو رعایت کنه و اسپرم سلامت کامل داشته باشه (آقا ورزش کنه،سیگار و مشروبات مصرف نکنه،سالم خوری داشته باشه فسفود نخوره،سبزیجات و اورگانیک خوری)اسپرم سالم با حرکت خوب میتونه داشته باشه
این آزمایش رو باید توی مرکز ناباروری بدی و اعلام کنی میخوای مقدار x و y رو بفهمی
روچه حساب!! تاحالا نشنیدم اینو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.