من ی خانمه دیدم گفت اول بیحسی زده بعد وصلش کردن
اینکه میگن نمیتونی زور بزنی هم دروغه چون تو زایمان طبیعی تو باااااید زور بزنی تا بچه بدنیا بیاد اگه قرار بود نتونی زور بزنی که دکترا نمیزدن عزیزم
من که بعد تزریق موقع زایمان خیلی راحت زور میزدم و هیچ مشکلی هم نداشتم واسه این موضوع
مثل همون بیحسی پاها تو سزارینه دیگه
سوزنش همون سوزن اسپایناله
بعد اون لحظه اونقد درد دارین
که درد سوزنو حالیتون نمیشه
اره عزیزم من یک سال و نیم پیش بی حسی اپیدورال زدم نمیگم ۱۰۰٪درد و از بین میبره نه اما خیلی به کاهش درد کمک میکنه
دکتر گفت دهانه رحمت که ۶سانت شد برات میزنیم تا قبل اون خیلی درد کشیدم اما بعد اون بااینکه دهانه رحم باز تر میشه کم کم درد به اون اندازه قبل نیست
بعدشم تو اینقدر اون لحظه درد میکشی که درد اون سوزن باریک رو متوجه نمیشی
برای من خداروشکر عارضه ایی نداشت واسه همینم موقع زایمان این یکی هم حتما میزنم
اون دیگه طبیعی نمیشه 😂
والا یکی میگه خوبه درد متوجه نمیشی یکی میگه بی حس میشی دیگه نمیتونی زور بزنی هرکی یه چیزی میگه
خوبه می گن اما خطر و عوارض داره
وای اره سوال منم هست 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.