به کمر میزنن منم اصلا حس نمیشه و درد نداره هر بیمارستانی فکر کنم قوانین خودشو داره مثلا بیمارستانی که من رفتم از ۶سانت میزد ولی خیلیا میگن ۵سانت میزنن ...میزان بی دردی هم بستگی به دوز دارویی که تزریق میکنن و بدن ادم داره یکی کاملا بی حس میشه یکی کمتر
از کمر مثل اسپاینال
تا جایی که میتونید نزنید یا از روشهای دیگه استفاده کنید بهتره
چون به نزدیک ترین قسمت نخاع زده میشه و ریسکه و هم اینکه عوارض بعدش اکثرا کمر درد در سالیان طولانی هست.
پمپ بی دردی بهتره من خودمم استفاده کردم.
یه آمپوله که به نخاع میزنن به اپیدورال نخاع می زنن.بی حس می کنه و خواب آلود می کنه.من ان شالله میزنم موقع زایمانم
چهارساعت و که رد کردی متخصص بیهوشی میاد از کمر بهت تزریق میکنه
ازکمراگه میخوای انجام بدی حتما قبلش بهشون بگو بامتخصص بیهوشی هماهنگ شن من ردز زایمان خواستم گفتن نمیشه دکترش نیس الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.