۵ پاسخ

ساعتی ۴ حرکت یا ۲ ساعتی ۸ حرکت داشته باشه خوبه

من قندم پایین بود
کم خونی هم دارم
تنگی نفس از کم خونیه
برا تکون خوردنشم ی چیز شیرین بخور نگران نباش

هر تنگی نفسی طبیعی نیست،اگه زیاده برو دکتر یا بیمارستان ،من ۳۵هفته تنگی نفس داشتم،انفاقی رفتم دکتر،شبش زاییدم🤣،دکتر ان اس تی گرفت گفت ضربان قلب بچه افت کرده،البته دور از جون شما

یه چیز شیرین بخور بعد آب سرد هم بخور ببین چطوریه

خب عزیزم هرچی جای جنین تنگ بشه حرکاتش کمتر میشه
تنگی نفس هم که تو بارداری هست
روزها ی زمان مشخص درنظر بگیر یه چیز شیرین بخور به پهلو بخاب و حواست به ح کاتش باشه

سوال های مرتبط