درد پریودی دارم چیکار کنم؟
فرزند پروری

۵ پاسخ

اگر طولانی مدت هست برو دکتر اما اگر ول کرد عادیه

منم اوایل داشتم الان خوب شدم

منم دارم

اگر شدید نیست و بعد مدتی بهتر میشه عادیه ولی درغیر این صورت برو دکتر

آبجوش نبات بخور
شیاف بزن

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری