با وعده خرید بستنی😁
دو تا راه حل میدم بهش ذهنش مجبورش میکنه یکیش انتخاب کنه ،میگم بریم خونه یا بریم بستنی بخریم بستنی و انتخاب میکنه بعدبستنی خریدن هم که میرم خونه ،هر وقت چیزی قبول نکرد مثلا لباس پوشیدن بگو لباس قرمز یا آبی ، یا بگو اول این پاتو میکنی تو شلوار یا اون پاتو ،اینجوری ذهنش مجبورش میکنه یه راه و انتخاب کنه توام به خواسته ات میرسی
میگم بریم خونه خوراکی بخوریم
با جیغو و دادو گریه..پشیمون میشم از بردنش😶
من سه ساعت توپارک نگهش میدارم تاخودش بگه خسته شدم یکبارکه ۶ساعت پارک بودیم تا گفت سرم شده بریم
اره نمیاد هرچی بهش میگم منم راه میرفتم میگم من رفتم اونم میاد دنبالم
وعده بریم دد،بریمبستنی بخریم،عه بابا اومد ،بریم پیش نی نی ،و گاهی زور
راحتمیاد اذیت نمیکنه
قبل بردن ازش قول میگیرم که وقتی گفتم بسه بیا بریم ،اگرم قولش یادش رفت،بهش میگم اگه نیای همه بچه ها یه دفعه میرن و تو تنها میشی وگولش میزنم بهش میگه بریم مغازه جی جی بخریم
از ده دقیقه قبلش بهش میگم مثلا ده تا دیگه سرسره بری برمیگردیم. وقت پارکمون تموم شد. دیگه دهمی و که میره میگم تموم شددد برییییممم😁و اینکه خیلی به حیوانات علاقه داره میدوعیم دنبال پیشی و یادش میره پارکو
به سختی با گریه 🤦♀️😂
خودش میگه خسته شدم بریم 😂😂
به راحتی با بستنی گول میزنمیم
میگم بریم مغازه برات شیرموز و کاکائو بخرم میاد
هرزگاهی هم نمیاد دیگه خودم میرم میگم خدافظ اونم میاد دنبالم😅
س ساعت پروسه برگشتنه فقط😌😆
بغلش میکنم میبرم😄
خودش خسته میشه میگه بریم
یا میگم بریم پیشی ببینیم
جوجو ببینیم
هاپو ببینیم
راحت میاد اینجوری
هیچی خودش میگه خسته شدم بریم
ب راحتی 😍
اگه راه بیوفتی دنبالت نمیاد خونه ؟؟
من بهش میگم دیگه خسته شدیم بریم بازم دوباره میایم باید غذا بپزیم
گاهی هم جواب نمیده باهاش خدافظی میکنم میگم من برم پس
خودش میاد دنبالم
تا الان نشده با گریه خارج بشیم از پارک
به سختی😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.