۱ پاسخ

نفخ اش زیاده یا باد گلو داره، بعد شیر حتما حتما باد گلوشو بگیر به پهلو بخوابون، به دکترش بگو‌قطره مناسب بچه ارو برات تجویز میکنه، به دختر من بی بی کر و گریپ میکسچر داد، دخترم هم‌شیر من و میخوره هم کمکی، من بعد غذا عرق نعنا میخورم با زیره
چیزای نفاخ هم نمیخورم تا این دوران بگذره بچه راحت شه

سوال های مرتبط