۶ پاسخ

نه دیگه سزارین چه معاینه ای

نه سزارین باشی به هیچ جات هیچ کس دست نمیزنه

نه عزیزم

معاینه که نداره اما اگه بخاطر خجالت میپرسی از الان آماده باش اتاق عمل همون اول شلوارتو در میارن برای سوند و...

من سزارین اجباری بودم بازم کسی معاینه نکرد

نه سزارین معاینه ندارع

سوال های مرتبط

مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد