نه سز معاینه نداره
نه بابا دکتر من اصن حرفی از معاینه نزد تا حالا
والا من خصوصی رفتم برای ویزیت یهو گفت انقباض کمی داری برو بلوک زایمان
رفتیم آن اس تی دادم بعدم معاینه کرد بد بود
درصورتیکه ب دکتر گفته بودم سزارین میخام شم
یکی از ماما ها معاینه کرد
نه نمیخاد
نه عزیزم سزراین دیگه معاینه لگنی نداره
؟؟؟؟.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.