کسی از این اسپری برای بچش استفاده کرده؟

تصویر
۴ پاسخ

اره عزیزم خوبه از من این مارک نیست ولی

بله من برای پسرم استفاده میکردم ، پسرم آسم کودکی داره سرما که میخوره ریش درگیر میشه هم اینو استفاده میکنم هم سالبوتامول

بله عزیزم عالیه

اره عزیزم من استفاده کردم چطور

سوال های مرتبط